My makeup storage

Na začátek Vám ukáži jak skladuji kosmetiku :)

Je to zatím takové provizorní, časem to vylepším abych toho neměla tolik na stole.
Na pravé straně po ruce mám štětce na oči a tvář, odličovací vodu, micelární vody.


Na rohu stolu mám akrylový pořadač z Ikei, do kterého se mi už téměř nic nevleze, mám tam veškeré oční stíny, pudry, vářenky, bronzery, rtěnky a makeupy. Na boku mám opřené takový stojánek nebo jak to nazvat kde mám barevné tužky, černé tužky a linky, lesky na rty, vzorky a věci, které se jinam nevešli :D


Za zrcadlem se nachází kelímek s tampónky na štětce, květináč z Ikei kdy mám kleštičky na řasy, manikúrní nůžky, pinzety ořezávatka a takové různé věci. Vedle toho mám položené veškeré voňavky, kelímkové balzámy na rty, různé krémy atd.


Stolek s kosmetikou mám umístěný v rohu pokoje pod oknem, abych měla přes den dobré světlo, i když si většinou zapnu zrcadlo abych viděla úplně všechno :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat