Recenze - NYX, Macaron Lippie


Dnes Vám ukáži tuto novinku od NYX.
Je to rtěnka v nezvyklé barvě, což já ráda něco co není obvyklé :D Tuto rtěnku, jsem si koupila proto, že má žlutou barvu a myslím si, že to málokdo nosí na rtech navíc to není zase až tak výrazná barva jak by se na první pohled mohlo zdát. Na rtech je dobře pigmentovaná takže vidět jde, ale na celém obličeji je celkem nyvýrazná a vypadá to jako by člověk ani neměl rty :). Co se týče výdrže tak ta nestojí za nic. Asi tak prvních 30 minut drží celkem pěkně a pak se začíná ztrácet a zůstane jen po okrajích rtů jako kontura. Tím, že konzistence je krémová až trochu mazlavá obtisky zůstavají všude.


Jak vidíte na obrázku pigmentace je skvělá. Rtěnku jsem na ruku nanesla 2x, určitě by stačilo i jednou, ale pohyb nahoru a dolů je prostě přirozený :D Na rtech se slévá do vrásek takže z blízka to vypadá celkem nepěkně. To mi na ní vadí úplně nejvíc, protože každý chce mít pěkné rty. Obal je obyčejný a ani se mi moc nelíbí. Při otevření jen do půlky se začne stáčet zpátky do obalu, takže při malování na rty musím rtěnku držet na tom průhledném. Za mě tato rtěnka není bůhví jak skvělá, ale určitě ji využiji přes léto. Osobně chci vyzkoušet ještě nějaké odstíny, ale po téhle zkušenosti se toho celkem bojím takže uvidím :) Ještě vám tu přidám pár fotek jak vypadá na rtech.


Tady jde pěkně vidět jak se rtěnka vlévá do vrásek.



Pořídili by jste si tuto rtěnku nebo nejste na tento nezvyklý typ rtěnek? Popřípadě, který odstín z nabídky se Vám nejvíc líbí? :)







2 komentáře: