Neonové laky Dermacol




Už dlouho jsem chtěla mít na léto nějaké neonové laky, a když přišla na trh tato limitovaná edice od Dermacolu bylo hned jasné, že pro ni musím jít :D Koupila jsem si celkem tři a každý v jiné barvě, jsou to mini laky a 40 korun v DMku. 


 Pořídila jsem si tři odstíny Neon Kiwi, Neon Kiss a Neon Smile. Všechny tři jsou krásně pigmentované, krytí je už ale o něco horší. Prvně jsem si lak nalakovala bez bílého podkladu a bohužel mi prosvítalo bělmo což já nemám ráda. S bílým podkladem jsou super a stačí na bílou lak natřít jen jednou a jsou krásně neonové. Lak je trochu řidší takže se s tím musí rychleji lakovat aby nezatekl pod kůžičku. Štěteček je úzký což mě moc nevyhovuje, ale furt lepší než aby byl široký.


Vlevo lak bez bílého podkladu a vedle s podkladem.


Tato růžová má krytí o něco větší, ale i přesto je na fotce s bílým podkladem.


Oranžová je nanesena bez bílého podkladu, ale i tak trochu bělmo prosvítá.
Hodnocení: ♥♥♥



Žádné komentáře:

Okomentovat